Wydawnictwo SGGW
PANEL KLIENTA
zaloguj się
znajdź
wyszukiwanie zaawansowane
Koszyk jest pusty, zapraszamy na zakupy w księgarni internetowej.
pzejdź do koszyka
Aby korzystać ze schowka,
musisz się zalogować.
pzejdź do schowka
INDEKS TYTUŁÓW
Pokaż tytuły na literę  
 
INDEKS AUTORÓW
Pokaż autorów na literę  
 
katalog do druku do pobrania
Media relations w sektorze rolno-spożywczym
propozycja

Media relations w sektorze rolno-spożywczym

do koszyka
cena: 25,00 zł
sprawdź koszty przesyłki
jeśli planujesz zakup tego produktu w przyszłości...
...dodaj go do schowka
wydawnictwo: Wydawnictwo SGGW
oprawa miękka
format: B-5
EAN: 9788375833812
ISBN: 978-83-7583-381-2
Jeszcze nie oceniano tej pozycji.
Twoja ocena:
Oceń pozycję:

180 s., wrzesień 2012

Spis treści
Dr Marek Sawicki – Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Prof. dr hab. Wiesław Bielawski – Prorektor ds. Rozwoju Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego
Wstęp – Ewa Jaska, Anita Szczykutowicz

Część I. WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM
Part I. WORKING WITH THE MEDIA IN THE INFORMATION SOCIETY

Maciej Mrozowski
Budowanie relacji z mediami w społeczeństwie sieciowym, czyli opera w dwóch aktach ... 11
Building Relationships with the Media in the Network Society – an Opera in Two Acts

Franciszek Kampka
Wiarygodność a ryzyko w media relations ... 24
Reliability and Risk in Media Relations

Jacek A. Żurawski
Reklama w mediach i w prawie nieuczciwej konkurencji ... 34
Media Advertising and the Unfair Competition Law

Stanisław Jędrzejewski
Media publiczne a nowe media ... 48
Public Media and New Media

Ewa Jaska
Media relations w jednostkach samorządu terytorialnego ... 61
Media Relations in Local Government Units

Część II. DZIAŁANIA KOMUNIKACYJNE W SEGMENCIE RYNKU ROLNEGO I SPOŻYWCZEGO
Part II. COMMUNICATION ACTIVITIES IN THE AGRICULTURE AND FOOD SECTOR

Anita Szczykutowicz
Promocja polskiej żywności w mediach – Program Poznaj Dobrą Żywność ... 75
Promotion of Polish Food in the Media – Try Fine Food Programme

Monika Świątkowska
Nowe formy komunikacji marketingowej na rynku żywności ... 85
New Forms of Marketing Communication in the Food Market

Tadeusz Skoczek
ACTA, GMO, Slow Food – nowe przykłady relacji medialnych ... 96
ACTA, GM, Slow Food – New Examples of Media Coverage

Część III. OBECNOŚĆ PROBLEMATYKI WIEJSKIEJ I ROLNICZEJ W PRZEKAZIE MEDIALNYM ORAZ JEJ ODBIÓR
Part III. THE PRESENCE OF AGRICULTURE AND RURAL ISSUES IN MEDIA AND THEIR RECEPTION

Anna Parzonko
Znaczenie informacji w rozwoju lokalnym ... 119
The Role of Information in Local Development

Mariusz Kosieradzki
Audycje rolnicze w oddziałach terenowych Telewizji Polskiej – stan i perspektywy ... 128
Programmes on Agriculture on Regional Channels of Polish Public Television
– the Current Status and Perspectives

Krystyna Krzyżanowska
Źródła informacji rolniczej w odbiorze społecznym ... 136
The Sources of Agricultural Information in Public Perception

Agnieszka Werenowska
Rozpoznawalność audycji telewizyjnych o tematyce rolniczej wśród studentów ... 147
Recognition of Television Programs on Agriculture among Students
Osoby zainteresowane tą pozycją kupowały również:
Ochrona krajobrazu

Ochrona krajobrazu

cena 45,00 zł
więcej
Podobne
Współczesne koncepcje zarządzania w sektorze drzewnym

Współczesne koncepcje zarządzania w sektorze drzewnympropozycja

ISBN: 978-83-7583-535-9
,
oprawa miękka
cena 20,00 zł
do koszyka
Wybrane zagadnienia z maszynoznawstwa w przemyśle spożywczym

Wybrane zagadnienia z maszynoznawstwa w przemyśle spożywczympropozycja

ISBN: 978-83-7583-850-3
,
stron: 314
,
oprawa miękka
cena 40,00 zł
do koszyka
NEWSLETTER
Aby otrzymywać informacje o nowościach i promocjach Wydawnictwa, wpisz się na listę:
>
WYDAWNICTWO
SZKOŁY GŁÓWNEJ GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO
W WARSZAWIE

ul. Nowoursynowska 161
02-787 Warszawa
(budynek nr 48 - Biblioteka Główna SGGW)

e-mail: wydawnictwo@sggw.edu.pl

więcej »
opracowanie: Prekursor