Spis treści
Dr Marek Sawicki – Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Prof. dr hab. Wiesław Bielawski – Prorektor ds. Rozwoju Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego
Wstęp – Ewa Jaska, Anita Szczykutowicz
Część I. WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM
Part I. WORKING WITH THE MEDIA IN THE INFORMATION SOCIETY
Maciej Mrozowski
Budowanie relacji z mediami w społeczeństwie sieciowym, czyli opera w dwóch aktach ... 11
Building Relationships with the Media in the Network Society – an Opera in Two Acts
Franciszek Kampka
Wiarygodność a ryzyko w media relations ... 24
Reliability and Risk in Media Relations
Jacek A. Żurawski
Reklama w mediach i w prawie nieuczciwej konkurencji ... 34
Media Advertising and the Unfair Competition Law
Stanisław Jędrzejewski
Media publiczne a nowe media ... 48
Public Media and New Media
Ewa Jaska
Media relations w jednostkach samorządu terytorialnego ... 61
Media Relations in Local Government Units
Część II. DZIAŁANIA KOMUNIKACYJNE W SEGMENCIE RYNKU ROLNEGO I SPOŻYWCZEGO
Part II. COMMUNICATION ACTIVITIES IN THE AGRICULTURE AND FOOD SECTOR
Anita Szczykutowicz
Promocja polskiej żywności w mediach – Program Poznaj Dobrą Żywność ... 75
Promotion of Polish Food in the Media – Try Fine Food Programme
Monika Świątkowska
Nowe formy komunikacji marketingowej na rynku żywności ... 85
New Forms of Marketing Communication in the Food Market
Tadeusz Skoczek
ACTA, GMO, Slow Food – nowe przykłady relacji medialnych ... 96
ACTA, GM, Slow Food – New Examples of Media Coverage
Część III. OBECNOŚĆ PROBLEMATYKI WIEJSKIEJ I ROLNICZEJ W PRZEKAZIE MEDIALNYM ORAZ JEJ ODBIÓR
Part III. THE PRESENCE OF AGRICULTURE AND RURAL ISSUES IN MEDIA AND THEIR RECEPTION
Anna Parzonko
Znaczenie informacji w rozwoju lokalnym ... 119
The Role of Information in Local Development
Mariusz Kosieradzki
Audycje rolnicze w oddziałach terenowych Telewizji Polskiej – stan i perspektywy ... 128
Programmes on Agriculture on Regional Channels of Polish Public Television
– the Current Status and Perspectives
Krystyna Krzyżanowska
Źródła informacji rolniczej w odbiorze społecznym ... 136
The Sources of Agricultural Information in Public Perception
Agnieszka Werenowska
Rozpoznawalność audycji telewizyjnych o tematyce rolniczej wśród studentów ... 147
Recognition of Television Programs on Agriculture among Students